Luncha ute!

Idag har Jungman och jag varit ute på en lång härlig (lite regnig) lunchpromenad. Vi började med att gå ner till vattnet där Jungman fick leta upp sin lunch som jag gömt på och mellan stenarna. Torrfoder smakar tydligen godare så!






Sen gick vi till Vinterviken och hängde lite i skogen. Jungman körde alla sina cirkustricks, fast mest favoriten. Hoppa upp på sten. Få godis. Hoppa ner från sten.


Vi övade supermycket skvaller och kontakt också. Skvallerträning är nog Jungmans bästa träning. Han ba "man tittar lite åt sidan, sen tittar man på matte och så får man godis". Så nu skvallrar han på allt. Inklusive evigheten och vinden...

När vi kom hem gjorde jag mitt nya träningspass som jag fått av sjukgymnasten. Jungman låg bredvid och slickade mig på tårna.

1 kommentar:

  1. Härlig försommaroptimism andas detta inlägg!
    Bra att skvallret funkar.
    Hade det varit Lakrits på träningspasset hade han varit över hela dej, inte bara på tårna ... :)

    SvaraRadera