Sova, sova, sova.

Jungman har varit i Karlstad och hälsat på min pappa och hans fru Karin. Mycket nya intryck för en liten pudel. Men som vanligt tar han det mesta med en klack tass-spark. Bil till exempel, inga problem!

Inte heller att sova borta för första gången. Det gick strålande. Jungman väckte mig 05:00 genom att ställa sig på bakbenen vid min säng och sätta båda framtassarna på mitt ben, då var det kissdags nämligen. Kan man påstå att hunden är rumsren när han väcker en på det sättet? Ja?


Hemresan idag gick också bra. Jungman sov mest hela tiden. Förmodligen var han lite småtrött efter att ha träffad familjen Steens tre pudlar!!! Så himla kul att se Jungman flamsa runt med den vita storpudeln Icing, den svarta pudeldonnan Puck och så lilla dvärgsilverpudeln Izzo. Underbara hundar som jag hoppas vi får träffa många gånger. (Glömde ta kort dock, var så upptagen med att gulla med och prata om pudel!) 

En liten bonus är förstås att Icing, Puck och Izzo har en väldigt trevlig människofamilj också!

Väl hemma i Stockholm var det framåtstupa soffläge för hela slanten... 


Det här är en gammal bild, men jag tyckte det va så himla fin. Plåtad av extramatte Camilla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar